Magdalena Lelek
Director Service Delivery
Cisco Customer Experience, Europe, Middle East and Africa (EMEA)
EMEA Technical Assistance Centre (TAC)
Magdalena to doświadczony lider, pełniący funkcję Dyrektora ds. Dostarczania Usług Wsparcia Technicznego w Cisco, którego głównym zadaniem jest kierowanie zespołami ekspertów wspierających technologie Cisco Collaboration. Jej głównym celem jest zapewnienie ciągłej komunikacji Partnerom i Klientom Cisco, ujednoliconej komunikacji oraz efektywnej pracy zdalnej w organizacjach.
Z 18-letnim doświadczeniem zawodowym w globalnych organizacjach produkcyjnych oraz usług IT, Magdalena rozpoczęła swoją karierę jako specjalista ds. obsługi klienta strategicznego, a następnie awansowała do roli kierowniczych w obszarach obsługi klienta, zarządzania i optymalizacji procesów. W ostatnich latach skupiła się na kierowaniu globalnymi i regionalnymi zespołami wsparcia technicznego w Cisco.
Poza swoimi obowiązkami zawodowymi, Magdalena angażuje się intensywnie w różnorodne inicjatywy pracownicze, szczególnie te związane z DE&I (Diversity, Equity & Inclusion), jest zdecydowaną zwolenniczką budowania różnorodności wśród pracowników oraz promowania inkluzywności w kulturze organizacyjnej. Jest aktywną członkinią grup pracowniczych, takich jak Women of Cisco (WoC), Women in Science and Engineering (WISE) oraz Cisco Disability Action Network (CDAN).
Magdalena ukończyła Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, zdobywając tytuł magistra zarządzania międzynarodowego. Jej pasja do rozwoju organizacji oraz promowania różnorodności sprawia, że jest cenionym mentorem i liderem w organizacji.